Garanția Produselor

Garanția produselor

Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă persoanelor fizice (consumatori) pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării, respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie/resigilat. Produsele resigiliate sunt produse noi ale caror ambalaje au fost deschise, fiind din cele returnate de clienti in termenul legal de 14 zile ori produse ce au fost testate sau expluse in showroom. Absolut toate produsele "Resigilate" sunt testate amanuntit inainte de a fi oferite spre vanzare. In cazul persoanelor juridice, garanția de conformitate oferită este de 1 an și se acordă conform art 1707-1718 din Codul Civil. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră. Pentru a elimina riscul de pierdere, certificatul de garanție se trimite pe suport durabil in contul de client/ email pentru fiecare comanda in parte, daca nu te rugam sa scrii prin email la adresa contact@spionescu.ro

Modalități de asigurare a garanției de conformitate

În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):
    a) aducerea în conformitate prin reparare sau prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
    b) reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră),
    c) încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).
Ca particularitate, in caz de neconformitate ( constatată și confirmată de vânzător) în primele 30 zile de la achiționare, se va dispune direct înlocuirea produsului

ATENTIE!

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Te rugam sa completezi informatiile solicitate in formular. Dupa aprobarea solicitarii tale, in aproximativ 2 zile, va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Produsul va fi adus de catre curier in service-ul de receptie spionescu.ro.

Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul aducerii la cunostință. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit.

Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție precum și în intructiunile din manualul de utilizare care vă sunt oferite pe un suport durabil la achiziționarea produselor. Va recomandam sa respectati conditiile mentionate in acestea pentru acordarea garantiei

Recomandări privind ambalarea și transmiterea produselor defecte

Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului. Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule.

Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :

    • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
    • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
    • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
    • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.
    • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

Condiții generale de neacordare a garanției:

    • bunul a fost, după caz, utilizat sau întreținut necorespunzător/impropriu fiind, după caz, expus la foc sau apă, suprasarcini de tensiune, suprasolicitare tehnică fără un nivel optim de răcire, temperaturi de îngheț sau extrem de calde, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice, substanțe chimice corozive, produse de curățare abrazive, impurități, etc cauzând deteriorarea mecanică, termică, electrică, electronică, plastică a suprafeței și materialului de bază sau a pieselor/componentelor din interior, (contrar instrucțiunilor certificatului de garanție, instrucțiunilor specifice sau condițiilor de operare menționate în manualul bunului sau pe eticheta ce însoțesc bunul).
    • bunul a fost supus, după caz, unor lucrări de montaj, instalare, intervenții service neautorizate, cu/fără deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor sau cu piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator
    • bunula fost utilizat în alt scop decât cel casnic (utilizare excesivă, comercială sau industrială) ce conduce la anularea calitatății de consumator sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit/fabricat.
    • bunul a fost utilizat și îngrijit/întreținut necorespunzător sau defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul de utilizare
    • bunul prezintă deteriorări, precum zgârieturi sau fisuri ale produsului care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, fiind neconformităși acceptate de către dvs.
    • Bunul prezintă doar o uzură/exploare normală, conform scopului și destinației pentru care a fost produs precum și nivelului de utilizare a acestuia (uzură specifică în funcție de tipul de bun), mentenanța și reglajele periodice nefăcând obiectul garanției.
    • Bunul nu este însoțit de dovada documentelor care să ateste calitatea de client (certificat de garanție completat sau factură/bonului) sau seria si tipul produsului mentionate pe etichetă nu au fost protejate (nu sunt lizibile), sau au fost modificate, şterse sau înlocuite. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic si neaparat inainte de trimiterea produselor la garantie.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea acestora cauzata de conditiile de transport) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie sau a certificatului de garantie ce-l gasesti in contul de client pentru fiecare comanda in parte.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

DEPARTAMENTUL DE SERVICE

Punct de predare / adresa de livrare a produselor pentru reparatie.
Adresa: Strada Strada Barbosi nr 12A, BL O4, SC4, Galati, Cod postal 800421
Program: Luni - Vineri, 09:00 - 17:00
Email: contact@ej-products.ro
Telefon: 
0787551790