Politică de Retur

De reținut!

În cazul persoanelor juridice (care nu au calitatea de consumator), ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și de a constitui contravaloarea acestora ca avans pentru mărfuri destinat comenzilor viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur. 

Magazinul nostru oferă posibilitatea returnării produselor achiziționate în termen de 30 de zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, în condițiile prezentate mai jos:

  • În primele 14 zile de la recepționarea produselor, se poate solicita rambursarea contravalorii acestora;
  • Pe toată durata celor 30 de zile, se poate solicita înlocuirea produselor;
  • Costul transportului este în sarcina clientului, având în vedere prevederile Legii nr. 249/2015 actualizată, iar în caz de retur, taxa de transport plătită la livrare nu se restituie. Produsele se returnează doar în ambalajul original;
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

Procedura pentru returnarea produselor:

Pentru returnarea produselor, vă rugăm să trimiteți o solicitare în scris pe adresa de email contact@spionescu.ro sau la numărul de telefon 0787551790, care să conțină Nume, Prenume, Telefon, Email, Număr Comandă sau Factură, Produs(e), Motivul Returnării, Soluția Aleasă (înlocuire produs/banii înapoi), Banca și Contul IBAN (în cazul solicitării contravalorii) sau să ne contactați prin orice altă metodă și să ne furnizați datele respective.

Recomandări pentru returnarea produselor:

Marfa se returnează în forma sa originală, cu accesoriile aferente, fără a prezenta urme vizibile de folosire sau de uzură, împreună cu o xerocopie după factură, la adresa noastră. Returul se face prin colet cu aceeași firmă de curierat rapid cu care a fost livrat. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în cel mult 14 zile calendaristice de la recepționarea returului.

Excepții de la returnarea produselor sunt:

  1. Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
  2. Produsele achiziționate pe comandă specială (care nu sunt în mod uzual în stocul nostru și necesită achitarea unui avans);
  3. Produsele care au licențe software;
  4. Consumabilele (acumulatori, mufe, cabluri, etc.);
  5. Produsele din categoria Anti Spionaj;

Foarte important:

SC ENK JV HOMECARE SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorate, fără ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea inițială. Aceste taxe pot avea o valoare între 10 și 50% din valoarea inițială a produsului, în funcție de gradul de afectare al formei inițiale a coletului și/sau produsului.

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, acestea trebuie returnate și ele. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul dintre ele a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt încă sigilate.

Pentru orice sesizări și reclamații, te rugăm să ne contactezi la adresa contact@spionescu.ro